fi

Ostoskorisi on tyhjä. Ole hyvä ja lisää tuotteita ostoskoriisi ennen ostamista.

Toimitusehdot

Toimitusehdot:

Hinnat ja maksutavat

StalaShopissa (myöhemmin verkkokauppa) myytävien tuotteiden voimassa olevat hinnat ilmenevät verkkokaupan internetsivuilla. Hintoihin sisältyy kulloinkin voimassaoleva arvonlisävero. Verkkokauppa varaa oikeuden muuttaa hintoja sekä maksuehtoja. Verkkokaupasta tilatut tuotteet toimitetaan verkkopankki-, luottokorttimaksua tai Collector-laskua vastaan (Paytrail).

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Toimitusaika ja -ehdot

Toimitusaika on normaalisti noin 2 - 5 työpäivää tuotteen saatavuudesta riippuen. Alle 18-vuotiaalle toimitus on mahdollista vain edunvalvojan (holhoojan) kirjallisella suostumuksella. Verkkokauppa pidättää oikeuden tilauksen hylkäämiseen.

Toimituskulut

Toimituskulut määräytyvät tilauksen arvon ja kohdemaan mukaan. Kotimaassa yli 40 € tilaukset toimitetaan rahtivapaasti postipakettina lähimpään Postiin tai pakettiautomaattiin. Lisämaksusta on saatavilla Postin kotiinkuljetus. Alle 40 € tilauksiin lisätään rahti taulukon mukaan. Toimitukset ulkomaille määräytyvät vyöhykkeen ja tilauksen arvon mukaan.

Vyöhyke 1: Alankomaat, Belgia, Itävalta, Latvia, Liettua, Luxemburg, Puola, Ruotsi, Saksa, Tanska, Tsekki ja Viro.

Vyöhyke 2: Bulgaria, Espanja, Irlanti, Iso-Britannia, Italia, Kreikka, Kroatia, Kypros, Malta, Portugali, Ranska, Romania, Slovakia, Slovenia ja Unkari.

Stala Shop toimituskulut 2017

Toimitustapa

Tuotteet toimitetaan Postilla kotimaahan. Asiakas voi verkkokaupassa valita palvelun, jolla tuotteet toimitetaan. Verkkokauppa pidättää oikeuden muuttaa toimitustapaa parhaaksi katsomallaan tavalla, esimerkiksi pienet lähetykset kirjeenä asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen tai pakettiautomaatin maksimimittoja suuremmat lähetykset postiin.

Takuu ja huolto

Stala antaa verkkokaupan kautta myymilleen tuotteille kahden vuoden takuun materiaali- ja valmistusvirheiden osalta. Mikäli tilatussa tuotteessa ilmenee vikaa takuuaikana, tulee käyttäjän ottaa välittömästi yhteyttä Stalan asiakaspalveluun osoitteeseen sink.sales@stala.com tai numeroon 03-8821 133. Käyttäjän tulee säilyttää tilauksen yhteydessä saamansa tilausvahvistus / lähete, joka toimii takuutodistuksena.

Vaihto- ja palautusoikeus

Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautetuista tilauksista vähennetään 20 € palautus- ja käsittelykuluja. Ennen palauttamista on otettava yhteyttä Stala Oy:n myyntipalveluun palautustietojen saamiseksi, yhteystiedot ovat:

Stala Oy
Yrittäjänkatu 4
15170 Lahti
sähköposti: sink.sales@stala.com
asiakaspalvelunumero 03-8821 133

Palautukset käsitellään vain kun pakettiin on merkitty Stalalta saatu palautusnumero! Palautettavan tuotteen ja sen pakkauksen tulee olla siinä kunnossa, että tuote voidaan kohtuudella myydä edelleen. Palautettavan tuotteen voi jättää ns. asiakaspalautuksena Postin toimipaikkaan, palautuksen mukaan on liitettävä lähete ja palautusnumero, jonka saa Stalan asiakaspalvelusta. Tuotteen palautus- ja käsittelykulut 20 € vähennetään palautettavan maksun määrästä.

Palautusosoite:
Stala Oy
Yrittäjänkatu 4
15170 Lahti

Erimielisyydet

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).