fi

Ostoskorisi on tyhjä. Ole hyvä ja lisää tuotteita ostoskoriisi ennen ostamista.

Toimitusehdot

Vaihto- ja palautusoikeus

StalaShopista tilatuilla tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautetuista tilauksista vähennetään palautus- ja käsittelykuluja 10 euroa. Mikäli olet epävarma tuotteen soveltuvuudesta, ota yhteyttä Stalan asiakaspalveluun ennen ostoa: puhelin 03 882 1133 tai sähköposti sink.sales@stala.com.

Palautukset käsitellään vain kun pakettiin on merkitty Stalalta saatu palautusnumero! Ota yhteyttä asiakaspalveluun saadaksesi palautustiedot. Noutamatta jätettyä lähetystä ei katsota palautukseksi. Palautettavan tuotteen ja sen pakkauksen tulee olla siinä kunnossa, että tuote voidaan kohtuudella myydä edelleen.

Stala Oy
#Palautusnumero#
Yrittäjänkatu 4
15170 Lahti

Palautettavan tuotteen voi jättää ns. asiakaspalautuksena Postin toimipaikkaan, palautuksen mukaan on liitettävä alkuperäinen lähete ja palautusnumero, jonka saa Stalan asiakaspalvelusta. Tuotteen palautus- ja käsittelykulut 10 € vähennetään palautettavan maksun määrästä kun tuote on tarkastettu ja tilaus hyväksytty hyvitettäväksi.

Hinnat ja maksutavat

StalaShopissa myytävien tuotteiden voimassa olevat hinnat ilmenevät tuotekorteilla. Hintoihin sisältyy kulloinkin voimassaoleva arvonlisävero, myös yrityksen tekemissä tilauksissa. Stala varaa oikeuden muuttaa hintoja sekä maksuehtoja. Tuotteet toimitetaan verkkopankki-, luottokorttimaksua tai Collector-laskua vastaan (Paytrail). Yritystilauksissa maksutapana toimii luottokortti.

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla:
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Toimitusaika ja -ehdot

Toimitusaika on normaalisti noin 2 - 5 työpäivää tuotteen saatavuudesta riippuen. Postilaatikon nimikilpien toimitusaika on pidempi, noin 2 - 3 viikkoa tilauksesta.

Alle 18-vuotiaalle toimitus on mahdollista vain edunvalvojan (holhoojan) kirjallisella suostumuksella. Stala pidättää oikeuden tilauksen hylkäämiseen.

Toimituskulut

Toimituskulut määräytyvät tilauksen arvon ja kohdemaan mukaan. Kotimaassa yli 40 € tilaukset toimitetaan rahtivapaasti postipakettina lähimpään Postin toimipisteeseen tai pakettiautomaattiin. Lisämaksusta on saatavilla Postin kotiinkuljetus. Alle 40 € tilauksiin lisätään rahti taulukon mukaan.

Toimitukset ulkomaille määräytyvät vyöhykkeen ja tilauksen arvon mukaan:

Vyöhyke 1: Alankomaat, Belgia, Itävalta, Latvia, Liettua, Luxemburg, Puola, Ruotsi, Saksa, Tanska, Tsekki ja Viro.

Vyöhyke 2: Bulgaria, Espanja, Irlanti, Iso-Britannia, Italia, Kreikka, Kroatia, Kypros, Malta, Portugali, Ranska, Romania, Slovakia, Slovenia ja Unkari.

Stala Shop toimituskulut 2017

Toimitustapa

Tuotteet toimitetaan Postilla kotimaahan. Asiakas voi kassalla valita palvelun, jolla tuotteet toimitetaan. Stala pidättää oikeuden muuttaa toimitustapaa parhaaksi katsomallaan tavalla, esimerkiksi pienet lähetykset kirjeenä asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen tai pakettiautomaatin maksimimittoja suuremmat lähetykset lähimpään Postin toimipisteeseen.

Takuu ja huolto

Stala antaa verkkokaupan kautta myymilleen tuotteille kahden vuoden takuun materiaali- ja valmistusvirheiden osalta. Mikäli tilatussa tuotteessa ilmenee vikaa takuuaikana, tulee käyttäjän ottaa välittömästi yhteyttä Stalan asiakaspalveluun. Käyttäjän tulee säilyttää tilauksen yhteydessä saamansa tilausvahvistus / lähete, joka toimii takuutodistuksena.

Erimielisyydet

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).